Select Page

Klachten

Onze adviseurs doen hun best om u altijd het best passende advies te geven. Helaas is het zo dat ook wij fouten kunnen maken, hierdoor kan het natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft.

Uw klacht

Als u een klacht heeft over onze dienstverlening of advies is het belangrijk dat u dit kenbaar maakt bij onze directie. Dit kunt u doen per brief, mail of u kunt een afspraak maken om uw klacht bespreekbaar te maken. Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen zal de directie binnen twee werkdagen contact met u zoeken. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om samen te zoeken naar een passende oplossing

 

Klachteninstituut KIFID

Komen wij er samen niet uit en heeft u een klacht over onze financiële diensten, dan kunt u zich altijd wenden tot het klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is een onafhankelijke stichting die uw klacht verder zal beoordelen. Zie hieronder de contactgegevens:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening ( KIFID)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel. 0900 – 3552248
E-mail : info@kifid.nl
www.kifid.nl

 

De behandeling van uw klacht bij Kifid is kosteloos.

Heeft u een klacht die betrekking heeft op de verwerking van uw persoonsgegevens? Dan kunt u zich wenden tot de:

 

Autoriteit Persoonsgegevens.
Postbus 93374
2509 AJ Den Haag
Telefoon: 0900 – 200 12 01
E-mail: info@autoriteitpersoonsgegevens.nl
Internet: www.autoriteitpersoonsgegevens.nl

De behandeling van uw klacht bij Autoriteit Persoonsgegevens is kosteloos.

 

Klaar voor de volgende stap?

Wil u meer weten over de mogelijkheden tot het verkrijgen van een financiering, aarzel dan niet en maak gerust een afspraak. De eerste afspraak is altijd vrijblijvend en geheel kosteloos.

Adres

Parkweg 102
7545 MV Enschede

E-mail

info@ijdosahin.nl